לאינטל יש כלי די אדיר לניטור מצב הסוללה שנקרא "powertop". אממה, מסתבר שהוא המקור לצרות הבלוטות' שלי. עשיתי כל מיני ניסיונות ואם לומר זאת פשוט, הקליברציה שלו שוברת את הבלוטות' אצלי בצורה כזאת שרק בהתקנה מחודשת של המערכת הצלחתי לשחזר (דיסקליימר – לא מבין כלום בבלוטות'. אבל ניסיתי כמה דברים). בקיצור, אני כנראה אאלץ להסתדר בלעדיו, ואם זה יקצר את חיי הסוללה שלי בקצת – ניחא. כי האמת היא שלהתחבר לרמקול הבלוטות' בבית שלי ולנגן דרכו מוזיקה זה די כיף.

בשביל הרפרנס: יש לי כרטיס אלחוטי Intel Wireless-N 7265 (כן כן, כבר עמדנו על כך שמדובר בכרטיס בעייתי).

אני עובד על מינט Cinnamon 17.3 שמבוסס על אובונטו 14.04. אני כבר אומר שיש סיכוי שבגרסאות חדשות יותר של powertop אין את הבעיה הזאת (לא בדקתי את זה ספציפית כשהייתי על אובונטו מאטה 16.04 לכמה שעות, אבל אני די בטוח שהפעלתי את powertop ולא היו לי שום בעיות עם הבלוטות').

